Selasa, 3 November 2009

Kerana kelemahan Khalid, Hassan Ali naik tocang

Khalid Ibrahim terlalu lemah dan melakukan banyak kesalahan yang senang dikesan maka itu menyebabkan ramai orang mula naik tocang.

Pokok rebah kura - kura pun naik memanjat !

Begitulah Hassan Ali yang memang dari awal gila - gila nak kan jawatan MB Selangor. Hassan Ali telah menggunakan siri kesilapan Khalid untuk menyerang kerajaan PAKATAN dengan harapan dia boleh jadi MB.

Antara taktik yang digunakan oleh Hassan Ali ialah menggunakan GERAK yang menjadi NGO Umno yang ditubuhkan oleh Ezam untuk menyerang Khalid. Kami telah mendapat bukti bahawa GERAK digunakan oleh Hassan Ali.

Kami cabar Hassan Ali nafikan.... atau kalau berani Nazre, Pengerusi GERAK nafikan.

Dalam isu GERAK – kami telah mencabar Sdra Nazree Yunus untuk mendedahkan, kerana sekiranya tidak maka kemungkinan dalam saman Khalid terhadap GERAK maka perkara ini akan muncul juga. Untuk tujuan itu, kami sekali lagi mencabar Nazree untuk tampil ke hadapan kerana nama-nama berikut mungkin amat signifikan bagi Pengerusi Gerak dalam isu mendakwa Khalid Ibrahim dalam isu rasuah lembu dan kereta.

Adakah Nazree ingat pada nama-nama berikut : Setiausaha Politik kepada Tn Hj Hadi Awang, Roslan SMS – PAS Selangor. Kami mendapat maklumat dan kami juga mempunyai sebab nama-nama berikut kami keluarkan kemungkinan untuk menyegarkan ingatan Nazree dalam isu pembabitan PAS dalam usaha menjatuhkan Khalid Ibrahim.

Namun ini semua kerana Selangor ada MB yang lembab dan Exco yang mimpi jadi MB......

0 ulasan:

Catat Ulasan

Air Mata Selangor © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute