Selasa, 4 Ogos 2009

Khalid Ibrahim tunduk dengan ugutan bogel

Mulanya ingatkan Khalid ini seorang yang tegas dan ego yang tinggi, namun jangkaan awal ini meleset apabila mendapat maklumat terbaru.

Masih ingatkah kita skuad bogel ? Sekumpulan manusia yang kononya aktivis reformasi yang tubuhkan 'reformis' ugut nak bogel di depan Khalid dalam majlis rasmi kerana beberapa tuntutan mereka tak dipenuhi. Namun isu yang diketengahkan bukan tuntutan mereka tetapi isu sewa rumah pada ketika itu.

Di ketuai oleh Ramlan yang memang saya kenali bersama beberapa pemuka dari kelompok peniaga kecil di Masjid India dan Nora juga Dato (Mindanau) Sanusi.

Namun skuad ini berjaya dipecahkan apabila Ramlan ditinggalkan keseorangan apabila Sanusi balik kampung di Tanjong Karang berniaga, Nora membawa haluan sendiri dan sekumpulan lain pula ambil alih organisasi yang mereka gelar reformis.

Diketuai oleh Badrul Hisham (yang kami pun tidak kenal) kemudian di dokong oleh Hairy (suami Nora) bersama teman- teman yang lain. Kononya patah balik sokong Khalid Ibrahim.

Rupanya ada udang disebalik mee..... mereka ini bukan patah balik tapi cuma cerdik lagi dari Ramlan. Ugutan mereka mengena. Mula mula mereka dapat buka Night walk Selayang, kutip dah deposit tapi tak jadi...dan dengar nama aktivis reformasi busuk sebab kutip deposit tetapi tak ada apa pun di Night Walk Selayang.

Kini mereka pula dapat tapak buat food court di Seri Gombak 'Uptown'. Dengar dah jalan dan ratusan ribu juga hasilnya pada peringkat awal dan puluh ribu sebulan bagi bulan seterusnya. Persoalan siapa mereka ugut nak bogel dan dapat habuan.....

Khalid begitu lemah tunduk dengan ugutan dan ini akan jadi trend....atau Khalid sengaja lakukan ini sebab mereka ialah kumpulan yang terus kutuk dan salahkan Anwar....adakah Khalid akan bela reformis bogel ini untuk serang DSAI,Azmin dan yang lain dalam parti....

Sebab sila baca link dibawah untuk nilaikan adakah Khalid takut dengan ugutan atau sengaja bagi ruang pada skuad bogel untuk jadi senjata serang Anwar dan yang lain bila dia tersepit.....

fikir - fikirkan lah......

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku ucap tahniah kepada wak Yahya Saari kerana berjaya wujudkan blog ini....

sahak nie menyusahkan sahaja....

Tanpa Nama berkata...

down sahak .... apa kata sahak niw fokus parlimen bandar tun razak jerk dan kosongkan kerusi ijok...bg andwar tanding ijok dan sultan perkenan dia jadi MB ...

vesewe berkata...

Hello Najib! Malaysians are not stupid as you think!

You are the biggest corrupted UMNO goon walking freely and the solid proof that MACC is a bias, farce and practice selective prosecution!

Ask MACC to charge you in court for raking 400 million and the court send you to jail. Then we will believe whatever rubbish you said!

coolooc berkata...

I hate malay pig so much in my life
If all malay pig jump into sea and all die
This world will become very very beautiful

ruyom berkata...

UMNO is greed. UMNO is deceit. UMNO is dishonor. You Muhyiddin, you Najib, you Toyo, you Mahathir……….and so many other UMNO gangs have brought dishonor to UMNO and shame to us malays. You dare call Anwar a traitor. Then call me one to.

Tanpa Nama berkata...

Alllo bro, Yahya tidak ada kena mengena dengan ini blog. Lu mesti Khalid punya orang. Ini Khalid ada phobia, apa-apa dia ingat Yahya.

Alo-alo. Ini blog gua ingat tak da kena mengena dengan Najis. Ini blog tentang Khalid.

If Khalid acts like UMNO then he is a malay pig. And those came into PKR after March 8 2008 and heavily lobbying jobs and post with Khalid are malay piglets.

Please be clear, PKR pioneers (PKN) has no place in Khalid's books. Fan carriers are. Nepotisn and cronism is breeding healthily in Khalid's administration.
Kalau dah macam UMNo cara Khalid, pegi mamposlah dia.

Tanpa Nama berkata...

Dunia internet bukan kecil, sesiapa saja bisa melakukannya, pengalaman harian mengawasi blog blog, ternyata blog ini hadir dari mereka yang mahukan perubahan.

Jika dilihat diutara, selatan, timur dan barat suara-suara kegusaran dan keluhan tidak mungkin, riak riak ini hanya satu, ceteklah pemikiran.

Kini riak riak ini menjadi gelombang, cantumannya boleh menjadi Tsunami. Dipesan sudah, ditegur sudah, dicakap sudah, dibisik sudah. Mungkin mereka mengenali ayat ini. Hanya memberi komen disini dan tumpang lalu.

Tanpa Nama berkata...

moderator airmataselangor ni hanya favorite pd segolongan puak saja kerana komen saya sebelum ini mengenai org2 kuala selangor x keluar pun...

jangan cerita tentang keadilan tapi x laksanakan keadilan...pigidah....

Tanpa Nama berkata...

mane leh anwar jadi MB..anwar orang penang..penang lainlah takde raja sebab tu guan eng leh jadi KM walau pun dia org melaka..aku lebih suka kalau yaakob sapari jadi MB..

Orang umno

Tanpa Nama berkata...

yaakob orang Johor la wehhh...

Tanpa Nama berkata...

Anon 00:27

Komen ini "open"lah...tanpa moderator...hang salah masuk kut...

Tanpa Nama berkata...

ye ke yaakob orang johor..sorry arr,,aku pun tak tau..sebab kawan aku kata dia orang klang..konpius aku...maknenye ramai lah YB2 kat sekangor ni orang luar..


orang umno

Tanpa Nama berkata...

semua wakil rakyat dr pkr semua tak boleh pakai.. jangan mimpilah semua y.b pakatan ..yahya kena dakwa semua bisu dan diam...si yahya mangkuk ayun pun satu,yg hang pergi tiru sain 2 pemimpin bangkai tu wat ape.Skrg sibuk nak cari kroni utk bantu..

Catat Ulasan

Air Mata Selangor © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute