Ahad, 9 Ogos 2009

Kami punya bukti SEMESTA lindungi kegiatan curi pasir

SEMESTA syarikat konsesi yang diberi keistimewaan untuk mengendalikan isu pasir dan galian di Selangor. Syarikat ini gagal menepati sasaran keuntungan tahun pertama, malah apa yang dipulangkan kepada kerajaan negeri jauh lebih rendah dari sistem terdahulu yang sememangnya gagal.

Ini semua berlaku kerana SEMESTA dikendalikan oleh satu team orang korporat yang gagal tetapi diberi keistemewaan setaraf dengan kekasih oleh Khalid Ibrahim.

Kami telah menerima bukti bagaimana SEMESTA cuba lindungi syarikat yang terlibat curi pasir...nanti petang nanti pendedahan dokumen.

6 ulasan:

atan berkata...

KHALID IBRAHIM MEMANG BODOH

Tanpa Nama berkata...

Ye ke Semesta gagal. akau rasa korang yang dengki dan irihati. hakikatnya masa dulu2 lagi teruk. duit pasir masuk poket orang tertentu. kini rakyat dapat juga imbuhannya. Alam sekitar dijaga. bab semesta terlibat dalam kecurian pasir pun aku tak percaya. semesta yang jaga tanah-tanah kerajaan negari...GLC. Mana ada kecurian di tanah2 tersebut. Yang ada tanah2 kroni2 UMNO adalah di dengkil. Walaupun dekat dgn tapak lombong semesta tapi lihatlah sendiri ada ke tanah2 kerajaan negeri yang terlibat. Mana ada kan. Di Bestari Jaya pun sama. aku tak lak kesana tapi tau la.
Tanah TALAM adalah yang di curi. tapi kenapa Tan Sri Khalid lak yang disalahkan. Kenapa tak Najib yg menjaga persekutuan. Lu fikirlah sendiri...
Hati banyak busuk..

Tanpa Nama berkata...

DO-Do orang2 persekutuan. Polis orang persekutuan, JMG orang persekutuan. JAS orang persekutuan. Dorang yang tak buat kerja. Yelah orang kerajaan keje 8am ke 5pm aje. Pencuri pasir ni 24jam. Kenapa lak salah Tan Sri Khalid ngan semesta lak. Mej Zul dan alias sampai kena fitnah lak.. org asli buat laporan polis. pada hal orang asli dah kena main oleh org tertentu... sampai pasir nak kena curi. siapa yang tahan..gagalkan curi pasir ni kalau bukan mej zul. Siapa mej zul ye. Aku pun tak kenal. Tapi dengar kata mej zul ada lagi kawan yang dia tarik sama... kapten azmi. Orang kuat mej zul ni aku dengar boleh tahan juga. Syabas semesta. dengan adanya manusia mcm mej zul dan kapten azmi ini semoga melindungi harta rakyat selangor.

Tanpa Nama berkata...

inilah orang-orang PKR bila tak mampu buat tak mampu urus salahkan kerajaan lepas, apa raahh...
kalau dah bodoh memimpin jangan nak salahkan orang lain aja, pandai lepas tangan aja. pemimpin macam ini nak disanjung?

Tanpa Nama berkata...

"Tanpa Nama" ni mcm aku kenal ajer. kapten azmi kan kan...yo o o jer.

Tanpa Nama berkata...

Sesungguhnya semua yang mencatat ulasan di sini semuanya menggunakan "Tanpa Nama" so... semuanya yo yo oo la ek?

Jika tuan-tuan merasakan ada antara kakitangan Semesta yang tidak layak... silalah hantarkan petisyen atau bantahan kepada pihak yang sepatutnya. Usahlah kita semua menjadi seperti sang anjing menyalak bukit? tiada kesudahan dan menyakitkan telinga serta mengganggu ketenteraman orang lain.

Jika benar Semesta ditubuhkan dan bekerja dengan telus... kita panggil mereka semua berhadapan dan janganlah kerana takut dan menjaga profil diri, maka di tampilkan pula muka-muka tentera ni ya? Pangkat dan gaji mahu yang teratas, tetapi penakut dan pengampu no. 1.

Catat Ulasan

Air Mata Selangor © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute