Selasa, 28 Julai 2009

Siapa mereka ?

Madam Low ? satu nama yang tiba - tiba harum selepas dari Khalid namakan dia sebagai 'pemangku' orang no. 1 dalam PKNS. Kami menentang bukan kerana dia bukan Melayu tetapi kami menentang kerana dia punya rekod buruk, korup dan tidak setia dengan perjuangan reformasi.

Suaminya antara jutawan 'segera' kerana menikmati kontrak - kontrak PKNS melalui Madam Low, semasa pemerintahan Bn. Selepas menerima bantahan kerana cubaan menempatkan Madam Low sebagai orang no. 1 dalam pengurusan PKNS. Khalid tidak membuang Madam Low ini sebaliknya ia terus dianikkan pangkat sebagai Penasihat Menteri Besar Incroprated (MBI), melalui jawatanya ini dia mempunyai lebih akses kepada semua anak syarikat kerajaan negeri bukan setakat PKNS. Dia sehingga kini masih menjadi lembaga pengarah syarikat Sunway. Sunway menikmati perbagai keistimewaan ketika Madam Low duduk dalam PKNS. Dia tidak punya sejarah berjuang untuk rakyat kecuali untuk diri sendiri, tidak punya rekod cemerlang dalam pengurusan korporat sebaliknya ia kesayangan Khalid.

Siapa Nasir, yang baru dilantik sebagai Pengarah Korporat Komunikasi di UNISEL ? Ramai juga tidak tahu kelayakan dan latar belakangnya.... paling menarik ialah jawatan beliau bertaraf JUSA B, persoalanya adakah UNISEL memerlukan seorang pegawai perhubungan awam bertaraf JUSA B ?

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha gagap gagap nie pun perangai cam pelaq

Tanpa Nama berkata...

Tahniah. Saya setuju gerakan ini. Jika benar Khalid transoparen, blog ini perlu terus tanya b ertubi soalan.

airmataselangor berkata...

kami akan teruskan demi perjuangan namun bantuan semua pihak diharapkan untuk menghebahkan mengenai blog ini dan paling penting tanya wakil rakyat pakatan rakyat sdr. apa dia buat...?

then salin blog ini hantar pada khalid

Tanpa Nama berkata...

Almost semua YB ADUN n MP ada trlbt dgn beberapa projek. Tunggu RM28j di Unisel. I believe after they read this, all the project in UNISEL will be postpone.

Catat Ulasan

Air Mata Selangor © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute