Khamis, 30 Julai 2009

Sultan murka Khalid buat sombong

Maklumat di bawah ini kami dapat melalui email dari seorang yang tidak mengenali kami namun kami kenali dia. Kami terus kongsi email tersebut di bawah.
Minggu ini berlangsung Persidangan Majlis Raja-raja Melayu di Kuching, Sarawak.

Semua Raja-raja Melayu dan Gabenor hadir bersama menteri besar atau Ketua Menteri masing-masing. Mereka adalah tetamu paling kehormat kerajaan Negeri Sarawak.

Malam tadi diadakan Majlis Santapan Diraja. Semua hadir termasuk Tuanku Sultan Selangor.

Tan Sri Khalid Ibrahim tiba di Kuching, petang semalam jam 4 ptg. Beliau dijadualkan untuk hadir bersama Sultan Selangor di majlis santapan DiRaja itu.

Namun amat lah biadapnya beliau tidak menghadiri majlis santapan Diraja itu. Khalid menghilangkan diri selepas mendarat di Kuching. Beliau lupa bahawa beliau adalah tetamu Rasmi kerajaan negeri bersama Sultan Selangor.

Kemana Khalid menghilang yer? Kurang ajar pertama bila dia melupakan bahawa Sultan ada di Kuching. Kurang ajar ke dua bila dia tak mengiringi Sultan ke Majlis Santapan itu.

Nampaknya Khalid bukan setakat sombong dan tak dengar cakap teman pimpinan parti yang jauh lebih berpengalaman dari dia .,.....dengan Sultan pun dia sombong.... Khalid...Khalid...

1 ulasan:

atan berkata...

klu susah sangat nak jatuhkan dia pecat aje dari parti

Catat Ulasan

Air Mata Selangor © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute