Rabu, 29 Julai 2009

Zatun tulis surat bagi pihak MB lepas Khir hilang


Selepas kalah pilihanraya Umum 2008 di Selangor, Khir banyak urusan yang masih tertangguh dan dia terpaksa untuk musnahkan fail - failnya.

Polis telah mengepung bangunan yang menempatkan pejabat MB dan Pentadbiran Selangor untuk melindungi operasi hapus bukti dan selesai kerja Khir dan Umno - Bn.

Norzatun, Ketua Setiausaha Sulit MB Selangor (yang dilantik Khir Toyo) dan Setiausaha Kerajaan Negeri memainkan peranan begitu besar dalam operasi ini.

Norzatun memang banyak melakukan kesalahan dari aspek pentadbiran. Contohnya Surat di atas dihantar oleh beliau kepada YDP, Majlis Perbandaran Kajang yang menyokong sebuah syarikat untuk mendapat tender membersih kawasan dan kerja penyelenggaraan di Kajang.

Surat itu dikeluarkan pada 4 April 2009, ketika itu tiada MB, kempen pilihanraya sudah bermula. Tengok bahagian tandatangan dengan jelas itu tandangan beliau dengan menyatakan jawatan Menteri Besar dan dipadamkan tulisan jawatan Ketua s/u Sulit.

Surat ini diperolehi dari sumber dalaman Majlis Perbandaran kajang dan pembawa surat mengaku dia mendapat surat dari Norzatun, cuma ceritanya lebih menarik kerana rupanya surat ini di back dated dan ia keluar selepas Bn kalah PRU 2008.

Paling pelik sekali syarikat Umno yang dilobi Norzatun inilah juga antara syarikat yang terus nikmati habuan dalam Selangor sampai sekarang.

Paling - paling best sekali Norzatun masih disimpan di pejabat MB. MB selalu cakap Umno jahat curi maklumat....dalam kes ini Umno jahat atau MB bangang !

0 ulasan:

Catat Ulasan

Air Mata Selangor © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute